Tisdag Tema: Ugly Betty

Hmmmm...kankse Ni tycker att jag är lite d...m i huvét eftersom jag älskar Ugly Betty. Men IAF jag vill titta på denna såpan. Det är varje tisdag kl.20.00 sitter jag framför tv:n och mysa med en kupp té och ha min Fula Betty §:-)

Ja, ja...gubbe min sade att jag blir fyrkantigt i ansikte nu. Grrrr...¤@###...

Maybe you think am just so ingenious because am watching the soap "Ugly Betty" but I like to watch it anyway? This is my chill out hour, every tuesday at 20hrs. Am having a cozy time infront of my tele with a cup of camolle tea.
image307
My hubby used to teased me that my face is like a square one!! §:-) every time this soap is on,I can't even do the blinky wink. Grrrrr...¤@####

När tisdag kommer jag känner mig verkligen peppad och väntar min favo såpa. Jag blir till och med mycket produktiv och många bollar i luften. Maten till morgondagen var fixad, tvätten hängda och jag strök alla som ska strycka.

When tuesday comes ladies, I feel so produktive while waiting for my fave soap. You know that I done the cooking for tomorrow's dinner, the laundry were hung and I even done the ironing. Cool, right? §:-)

Nu är det dax till sängs min goa vänner/Time for the natti natt!

*peace out*

Kommentarer
Postat av: Anonym

heisann ;)
Kjente meg igjen der ja!!
Har noen serier jeg også som jeg MÅ se- om igjen og om igjen.. å det er llke kjekt hver gang..
ha en fin kveld videre

2008-05-07 @ 01:13:05
Postat av: synne

Hallå mitt i natten.
Har aldrig sett uggly betty, men har andra serier jag bara MÅSTE se. Videon går för högvarv när det är mycket engelsk krim på tvn. Morden i Midsomer, Frost, Inspector Morse och sånt....
Klems vennen.
Synne :D

2008-05-07 @ 02:59:14
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Annie

Ha ha! det samma här.

Jag gillar den serien också. Det är väl inte dumt om man gillar en sån serie, eller? Kanske lite §:-)

Skojar, för ett lite skratt.
ann

2008-05-07 @ 11:44:22
Postat av: Anonym

RE: En norsk vän

Jag är inte ensam på en favo serier! Yeppe!!!

Tack att du kom för en titt.

Ha en skön kväll.

2008-05-07 @ 20:38:42
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Goa Synne,

Hemma så är det gubbe min och dottern som sitter framför tv:n. Jag tittar tisdag och torsdag kl. 20.00. Annars sitter jag framför min laptop istället §:-)

Kram på en skön kväll,
//chie

2008-05-07 @ 20:54:06
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Annie

Tack att du kom för titten denna gång. Det var länge sen.

Jo, jo...tisdag är min dag §:-)
//chie

2008-05-07 @ 20:56:35
URL: http://richiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0