BÄST & PEST I HUSET hos mig 1:a och hos mig 2:a

Min svägerska som hade bloggat ett tag sen hade utmanat mig...Det kändes läskigt! Jag som alltid gnäller att jag INTE vet hur man skriver på svenska.

IAF, jag försöker den bästa! PIRRIG...

Reglerna är enkel OCH så här går DEN:

1) Länka till den person som utmanar dig
2) Visa vad du är mest resp minst nöjd med i ditt hem
3) Utmana sedan 3 personer att göra detsamma

* VEM AV DEM 3 AV MIN UTMANARE SVARAR MIG OCH UTMANAR VIDARE KOMMER ATT FÅ ETT SPÄNNANDE PRESENT...

Eftersom jag är så ny i den svenskablogvärlden så måste verkligen jobba hårt. Jag började bläddra i Nicolinas favoblogar och insåg att dem är många. Hela morgonen gick åt att läsa blogar sen fick dem bästa, tycker jag i varje fall.

Jag valde 3 stycken: (hoppas dem svarar och utmanar andra)
a) CamillaAtHome
b) Nygammalt
c) Jennyshemochharmoni

Men innan dess...kolla gärna BÄST & PEST hemma hos mig (här bor vi just nu)

BÄST i hemmet*kolla bara

VISST!!! taket i vardagsrummet är såååå högt! 4.75 m från golvet. Inte bara med det? bilden togs idag och kolla, solen? den skiner och sist men inte minst "GubbeMin" är den bästa som finns hemma *fniss
image85


PEST.....hjälp!!!

Datarummet som blev en grovsoprummet! Som sagt vi flyttar om 3 veckor
image84


BÄST (kommer att bo om 3-4 veckor)

Min SPA avdeling i det huset vi flyttar in snart. Hela källarvåning blev relaxavdelning..SKÖNT!
image87

PEST

Baksidan på huset och den saknade trappan + alla dem grejorna under veranda..waaaahhh---

image86

Kommentarer
Postat av: Sanna Fors

Hej, vad kul att du gillade min sida :) det är alltid roligt å få beröm för vad man gör,det värmer i hjärtat!!! :)Du verkar ha fullt upp med flytten ser jag, det måste va jobbigt? Men det är ju samtidigt kul med nå nytt :) Ha det bra! // Med Vänlig Hälsning Sanna

2008-03-22 @ 23:42:53
Postat av: Wolf

Kul att du var förbi och lämnade en kommentar på min sida, jag har också fått den där utmaningen, men jag har efter en månad fortfarande inte kunnat välja ut vad som är pestigast.

Ha det så bra

Kram
Wolf

2008-03-23 @ 17:30:28
Postat av: Nygammalt

Hej där!
Tack för utmaningen. Den ska jag ta tag i nästa vecka när jag kommer tillbaka till mitt hem igen.

Du har en väldigt fin och intressant blogg! =)

Ha en bra fortsättning på påsken!

Kram.

2008-03-23 @ 18:55:06
URL: http://nygammalt.blogspot.com/
Postat av: Marit

Huset ditt så veldig koslig ut!! Takk for at du tittet innom bloggen min!

2008-03-24 @ 20:36:15
URL: http://mariteiksund.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Hej Marit,

Tack att du hittat hit hos mig. Det är verkligen en skön känsla att få fina kommenterar från Er. Det värmer i hjärtat och den gör mig så glad och brinner med alla Era inspirationer.

Jag kommer att komma förbi igen. Ha en trevlig kväll.
//chie

2008-03-24 @ 21:06:00
URL: http://richiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0