Smide sängar? Jag föll för dem!!!

Jag är konstig nog varför jag bara gillar smide sängar. Många sa att dem är inte det bästa men jag bryr mig inte §:-))

Nåja! jag gillar dem IAF sen jag var lite yngre. Alla storlekar och färger med fina sängkläder? Mama Mia...det känns som jag går hem nu från jobbet. Det är sååå tråååkigt här dem senaste veckorna.

It feels that am a lil bit weird why I like a wrought iron beds. People I know told me that they're not the world's best & do you think I listen & care? I guess, not! §:-))

Anyway, I just like them, seems so nice & comfy, isn't it? Looking at the pics makes me so tired & wanna go home from my work. It's so quite though, these past few weeks...


So here, I am...taking my fav beds for a long SIESTA!!! C´MON LADIES!!!





Kommentarer
Postat av: synne

Det är vackert med smidessängar.

Det är vad man kallar gediget arbete.

kramen Synne.

2008-06-25 @ 08:39:20
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej där och tack för titten hos mig!



Alltid roligt med nya bloggbekantskaper! Har inte hunnit titta runt så mycket i din blogg än men det ska jag ge mig på snart:)



Härligt med smidessängar! Jag gillar dem! De är oftast så romantiska.



Kram Annica

2008-06-25 @ 17:21:18
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: tompa

hej jag vill gärna veta var man kan köpa dessa sänggavlar

2008-10-08 @ 12:09:11
Postat av: Linda

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 16:43:18
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: tompa

hej , ja jag vill också veta var man kan köpa dessa sänggavlar ....

2011-12-29 @ 17:46:12
Postat av: tompa

hej ja jag vill ju också få reda på var man kan få tag på dessa ..............

2012-02-17 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0