PASS IT FORWARD...3 första kommentarer får en present från mig!

Jag hade farit i cyberspacen och hamnade i Norge! KUL...*fniss

Och i min förvåning hittade jag en intressant inlägg! Det står " dem 3 första som kommenterar får en present" så länge man skickar den present vidare till sina blogkompisar.

Tjolahips! jag var nr. 2 som kommenterade och hoppas jag får min present, men jag hade faktist lovat att jag ska vidare denna lilla "present".

Perfa! för en påsk present, eller hur?

image23
Så, vem som skickar denna vidare kommer oxå få en present från mig. Så länge ni skicar vidare denna lilla present till cyberspacen.

LYCKA till:

skriv gärna dem 3 bloggisarnas websida så kan man kolla där med, sen en kommentar till mig!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej Chie!

Tack för ditt besök inne hos mej

Jag har tittat igenom din blogg, och jag måste säja att det är en väldigt trevlig blogg du bjuder på. Det är kul att se hur du har och har haft det, och matrecept är alltid välkommet.

Kram från Irene

2008-03-23 @ 15:59:18
URL: http://solvarm.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Tack att du kom förbi hos mig.

Tänk om den är på riktig! Jag kunde bjuda dig en god maträtt hemifrån.

Hoppas ni har det bra i lång helgen!

kjams,
//chie

2008-03-24 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0