PÅSKEN KOMMER SNART...

zwani.com myspace graphic comments

Nästa vecka är påskvecka och den ska firas!!! men hemma hos mig kommer ingen att fira, tyvärr. Vi har packat nästan alla saker eftersom vi ska flytta snart. Tanken var i slutet av mars men den hade förskjutit fram till i mitten av april. F.D. husägaren måste fixa trappa på verandan och några små saker som måste fixas innan vi flyttar in i huset.
image22

Inte bara med det? Jag ska opereras den 18:e mars. Hur kul det ar då? Hoppas att allting kommer att gå bra. Jag kommer att kicka då och då här i cyberspace och kollar läget.

Just idag, är jag och dottern fortfarande jätteförkyllda. KANON förkyllda. Feber gick UP och ner och hostar som en hund *lol---

Tack för idag gott FOLK!!!
roger & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0