JÄVLA JOHN!!!

*fniss...

Vi var injudna till en release party iförrgår. Det var verkligen häftig med tanken på att boken handlar ju om John Lenon.

Partyn var på Scandic Continental HOtel i Stockholm. Ett av rummet, 205-206 var öppen för mingle.
image82
Jo, boken är skriven av Eva Dozzi. Det är nämligen att vi jobbar med hennes man Lars.

Vet Ni varför Continental? Jo då! när Beattles var på besök eller konsert i Stockholm 1963, ett av dem ovan nämnda rummen bodde ju John.

Häftig! När jag var inne på dem rummena, tänkte jag " Gud, tänk om i den här toan spydde han? ". Vilken upplevelse! Dem är ju fortfarande stora även några av dem är kvar i livet!

När Ni har tid eller kanske gå förbi bokhandeln, varför inte köpa den här boken? Vi får kolla om den är verkligen bra och häftig innehåll. Eva hade ju far hit och dit för hennes research och den tog henne 3 många ÅR att skriva färdig!

Här kommer bilderna:
Jag själv upplever på 205 John's säng
image79

Jag & dottern Lizah, 206
image78

Detta är rum 205
image77

Detta är rum 206
image76
Efter mingle, Baren och väntar live band...Beattle's låtar, förstås
image81

Kommentarer
Postat av: Nicolinas boning

GLAD PÅSK!!!
Vad söt Lizah är med rak lugg:-)
Hoppas att ni har det lugnt och skönt inför flytten...fniss...eller har ni börjat packa ner saker redan?
Jag har en utmaning till dig inne hos mig på bloggen,kika in där så ser du.
Hälsa dom andra i familjen...nu ska jag stänga av datorn och gå ner för att se om Peter har lagt sig eller om han tittar på samma skräckis som Evis tittar på här uppe. Jag hörde ett skrik från henne alldeles nyss...måste ha varit något riktigt läskigt och överraskande som hände i filmen.
Det är inte konstigt att hon inte törs sova utan att ha en lampa tänd!
Kramar/Birgitta

2008-03-21 @ 00:42:10
URL: http://nicolinasboning.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Hej B,

Jo, hon är så sött! ibland man när jag tittar på henne så finns en minn av Johanna och Evis.

Som du kanske vet vi har packat hälften hemma och blev jag sjuk. Den är den andra vecka nu och jag är faktisk mår mycket bättre.

Hmmmm...utmanar mig? Läskig! jag är ju så dålig på mitt svenskandet*fniss

Jag kikar och försöker!

Ha en glad påsk till alla.
Kjams,
//chie & familjen

2008-03-21 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0