Idag är jag hemma och mycket förkylld!!!

Jag är sällan sjuk och när jag blir sjuk så blir mycket sjuk! tror man!!!

IAF, det var inte skojig när man är hemma och krya på sig. Sånt är livet... jag är så trott på att hosta och feber bara stiger up.
image18

Men, älskade man är på en konferens på 2 dgr så är det bara jag och dottern hemma. Olyckligvis, Lizah är okcså mycket förklylld. Hon är inte sjukling heller! Idag, har hon. 39.1 gradersfeber. "Det är inte konstig att jag snurrar i huvét" sa hon och hostade.
image16


Lite svårt när man har inga släktingar runt omkring sig. "jämförelse IGEN"!!! i hemlandet någon alltid finns där där någon behöver någon.

Jag bestämde mig att surfa och titta runt på cyberspacen! och vänja mig och hålla kontakten till dem som bloggar.
Som nybörjare i det svenskablogganden måste man säga HEJ! och kommentera och presentera sig så att dem hälsar på hos en.

Lycka till till mig själv! Vi ses där ute i cyberspacen...

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0