Trevlig Helg på Er alla!!! Solen kommer att skina

Väderprognosen för morgondagen kommer att vara 25 deg varm. Detta kommer att vara en awesome week-end! Hurra! Jag ganska säker på att alla parker runt Stockholm stad kommer att vara fullt av solen worshippers' som jag kallar skandinaver.

The meteorologist weather forecast for tomorrow's weather will be 25 deg warm. This will be an awesome week-end! Hurray!!! Am pretty sure that all parks around Stockholm city will be full of the sun worshippers´as I call the Scandinavians.

Mina damer, gå ut och dyrka solen. Ta ut barnen och hubbies w / picknick trollen. Just chill out och fastställa att ha någon solbränna i sommar. Detta är det dags för dig att få lata. Kanske nästa dag, solen kommer inte att skina och det blir en kylig sommar.

My ladies, go out and worship the sun. Bring out the kids and hubbies w/ picnic stuffs. Just chill out and lay down to have some tan for this summer. This is the time for you to get lazy. Maybe the next day, the sun won't shine and it will be a chilly summer.

Asiater gillar inte sol, därför beslutade jag att inte ha några suntan. Jo, jag kommer att fastställa i skuggan av träden runt parken och bara koppla av och vara lata. På kvällen kommer vi att ha en grill party hos min kusin hus.

Asians don't like sun, therefore I decided not to have some suntan. Well, I will lay down under the shadow of the trees around the park and just chill out & be lazy. In the evening we'll have a grill party at my cousin's house.

Så här ska jag sitta mig och njuta det fina lördagen/This is how I do my chill out mode
image312

Varsågoda mina damer...idag ska synda med goda saker/Ladies just feel free w/ a lil bit of everything
we're WORTH it....
image313

HA EN TREVLIG HELG på Er alla och alltid ta hand om själva, Era barn och män (familjen). GLÖM det MÅSTE som vi alltid tänker på. GÅ ut och njuta, lata och var glad.

HAVE AN ENJOYABLE WEEK-END to all my ladies, take care of the family & FORGET the MUST w/c we usually think everytime week-end comes.

GOD BLESS!!!

***peace out***

Kommentarer
Postat av: nina

Tack.
Härliga trädgårdsbilder du visar på din blogg!
Ha en underbar Pngsthelg!
kram
nina

Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Nina

Tack att du kom och hälsade på.

Hoppas att värmen fortsätter tills i högsommaren.

//chie

2008-05-10 @ 14:39:06
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: synne

Ha en fin kväll vännen.
Synne:D

2008-05-10 @ 18:13:13
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: laglycine

Beautiful.
I'm sorry but my English isn't perfect.
Have a great week/end.

2008-05-10 @ 20:35:47
URL: http://laglycine.canalblog.com
Postat av: Pernilla

Vilka härliga bilder du bjuder på. Och vad duktig du är på att skriva svenska....för det är inte det enklaste, har jag hört av min svägerska, hon är oxå från Filippinerna, och gar kämpat länge med svenskan men nu efter ca 10 år så sitter den bra.

Fortsätt njuta av värmen i dag
Pernilla

2008-05-11 @ 09:05:25
Postat av: Irene

Hola, Chie!

Vilka ljuvliga bilder du bjuder på, jag skulle gärna sätta mej vid det vackert dukade bordet, och njuta av din matlagningskonst.

Lev väl och ta själv hand om de dina.

Njut av värmen och ha en fortsatt skön helg.

Solvarma kramar från Irene

2008-05-11 @ 13:30:21
URL: http://solvarm.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Synne

Hallo goa vän! Tack att även solen skiner kom du förbi hos mig IAF §:-))

Hoppas att du har en riktig god helg,

Kramar,
//chie

2008-05-11 @ 15:09:39
URL: http://pikitinianos.blogspot.com/
Postat av: Chie

Re: Pernilla

He he..tycker du det? Jag är så dålig på grammatik, ändå skriver jag och uppdaterar när jag inser att grammatiken är fel §:-))

Jo, det stämmer att svenskaspråket är ju komplicerad. Man måste ha rätt tungan i munnen (hmmm..låter fel) Det kommer rätt när man är vann med det. Annars blandar jag engelska.

Jag jobbar på en bank här i Stockholm och det är engelskan som är vår koncern språk så jag går lång!!!

Tack att du kom för att hälsa på. Hälsa din svägerskan oxå...

Trevlig söndag,
//chie

2008-05-11 @ 15:14:14
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Irene

Nämen...hejsan gåa vän? Tack att du kom förbi?

Vasegod och känns som hemma. Jag har dukat för dig och alla andra som vill ha lite mums.

Hoppas du kommer förbi hos mig på riktigt när du är ändå i Stockholm. Då kan vi laga och mumsa.

Många kramar från 08:an
//chie

2008-05-11 @ 15:19:03
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: Irene

Hej Chie!

När jag har vägarna förbi dej i Stockholm, hör jag av mej, det skulle vara jättekul att laga mat och mumsa med dej.

Solvarma kramar från snart en 031-bo

2008-05-11 @ 21:10:07
URL: http://solvarm.blogspot.com
Postat av: sandra

hej, jag undrar om du vet vars man kan få tag på dom underbart färg glada stolarna? mvh sandra

2008-05-16 @ 21:36:59
Postat av: Anonym

Re: Sandra

Foton är från USA. Min kusin älskar loppisar och hon hade målat om de olika stolarna.

Nu börjar vi leta eter på dem stolarna på loppisar i Sverige.

Lycka till!
//chie

2008-05-17 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0