Utmaning: VISA & BERÄTTA

Hej mina bloggvänninor/kompisar!

Idag har jag tänkt att visa några fynda jag har. Jag skulle vilja att Ni visar också Era fynda saker och visa och berätta varför just dem sakerna vill Du/Ni visa.

Jag kommer att kontakta dem tjejerna som jag ska utmana att visa deras saker, genom att jag ska lämna en hälsning till dem. Jag har 3 kandidater. Den som kan visa mig först kommer att få en fin present från mig och familjen. Så håll ett öga, vänniner!!!

Jag valde Nabolandet, Pixi och en tjej från Finland. Jag har koll på dem eftersom jag alltid inne hos dem 3.

Nå...jag börjar på mina älsklingar fynda saker som jag verkligen glad över att ha dem.

---------------------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-----------------------------------------------

Min mamma och dotter änglar! Jag älskar änglar och dessa änglar passar perfek för mig och dottern
image204

"Sacred Family" min favo helgon som alltid följer med oss
image205

En zink krona, väntar på att ommålad till vit..
image206

En personlig ljushållare med gravyr. Svångern svärmor gjorde den till mig. Älskar verkligen denna. Mysig när man tänder en ljus på kvällarna. En av dem favo
image207

Min fågelbur från trädgårdsmässan
image208

Den första glaskupan jag fick, en liten men gnagande söt §:-)
2 kineskbollar för energi för livet
image210

Diskmedelhållare, kom från USA, kan inte utan. Praktisk och är snygg.
Har 2 st såna hemma. Denna är ny!
image211

Kommentarer
Postat av: P

Ok jag antar utmaningen..hehe..skojigt..fina saker du haaar!!kram p

2008-04-19 @ 12:23:45
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Kul... *klap---klap*

Du får en överaskning från oss här hemma. Skicka gärna din adress så får du den på på måndag.

Kram,
//chie

2008-04-19 @ 12:33:42
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: synne

Utmaningen antagen hehe....
Sånt här tycker jag är jättekul...
Kram vännen.
Synne :D

2008-04-19 @ 12:52:02
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Irene

Hej Chie!

Och manga tack för dina fina kommentarer inne hos mej.

Det är verkligen fina saker du visar, jag kan inte tala om vilken som är vackrast, men ljuslyktan i glas blev jag mycket förtjust i.

Du far med din familj, ha en riktigt skön helg.

Kram Fran Irene

2008-04-19 @ 14:55:58
URL: http://solvarm.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Re: Irene

Jätte kul att jag fick många fina ord från dig oxå!

Hoppas du har en kul semester.

//chie

2008-04-19 @ 18:13:32
URL: http://richiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0