MakeOver DAX...

När man flyttar till annat boende, ska man ändra saker som man har det innan. Åtminstone, pö & pö.
Jag hade redan sett och planerat hur mitt eget boende ser ut
innan vi FLYTTAR IN...
Gubbe min gav en grimas!

When someone move to another housing, people are eager to change their way of life and design, right?
At least every now & then. Like me, I
already see & plan how my accomodition will be and hope the outcome will be like me, " a simple abode but classy & sophisticated....

HERE ARE THE INSPIRATIONAL MAKEOVER: by Rick Smith
Kitchen before

image350
Kitchen After
image351
Master's Bedroom Before
image352
And after...
image353
Look the difference from before
image354
Then, after making over...
image355
This is the guest room in the 2nd floor before
image356
And the after shock!
image357


Isn't it amazing to change every part of our houses? Well, of course --- theres' a problem..."BIG budget", indeed! We might work to death but STILL we don't achieve our projects. Let me say, " one project a year" and " give up or sacrifice the other expenses, like travelling & those expensive make-up, perfumes, shoes & bags?" Hmmm...Good IDEA §:-)) eh?

Jag tycker att man offra några saker och ting för att uppnå det verkligen man vill ha. Ett projekt per år är väl bra... Vi vet ju att vårt största problem är "BIG BUDGET". Jag kan tänka mig att inte resa varje år utan en gång per 2 år. Det låter väl hyfsad...ssshhh!!! dottern kommer bli besviken om hon inte får åka. Jag kan offra mina dyra väskor, parfymer och skor. En bra IDÈE, vad? Vad tycks???

Se? nu börjar jag tävla istället, för att vinna fina och dyra saker, om man har tur . Motiveringen räcker inte *fniss

Kolla gärna denna länk: http://heymingla.blogg.se

*roger & out*











Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

2008-05-27 @ 23:33:44
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Angelina

Vilket fint hus. Ni lyckades verkligen med makeovern. :)

2008-05-27 @ 23:40:31
URL: http://angelinanathalie.blogg.se
Postat av: mingla

Vad kul att du är med och tävlar. Jag kommer skriva upp alla namn/bloggadresser på små papper och sen dra en vinnare och det tänker jag filma och lägga upp på bloggen. Känns mest rättvist. Ja, tipsa den gärna för dina bloggvänner :)

vilket helt fantastiskt hus

2008-05-27 @ 23:41:53
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: synne

Så fint det blev i nya huset.
Men jag tyckte nog sovrummet var mysigare med den rosa/persiko färgen än den grå....
Men det är ditt val, det är ditt hus.
Fint blev det ialla fall.
Kram Synne :D

2008-05-28 @ 10:18:48
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hello my friend!
I love these photos from "before" and "after"!!
Thank you for your comment in my blog, and of course... your daughter could be a friend of my son, no problem!
Hugs! Sandra

2008-05-28 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0