Gud! man kan bara drömma!!!

Som min lilla dottern sa åt mig flera gånger att: "Mamma, när jag blir stor, jag kommer att bli rik och jag ska bygga ditt drömhus".

Ibland, när jag sitter här och funderar hur livet går till med vardagen och framtiden..."TÄNK OM", Gud vad glad jag blir, inte att hon blir rik utan
alla framsteg i mitt liv!

Nedan har vi hitta mitt drömboende i en exotic
miljö med tanken på att jag har ju fortfarande exotic i blodet. LOL* fniss...

Jag dreglar på alla bilderna och tankarna vara leker §:-)) Well, well, nothing to worry FOLKS! it's just a dream och dem är faktisk grattis.

Och sist men inte minst är min balkong! HA! HA!
image40

Detta rum är mitt SPA avdelning och kolla ute! nära stranden eller hur?
image39

Så här ser mitt sovrum ut!!! In YOUR dreams!!!
image38

En
stor plats för avkoppling
image37

En välkommande "LOUNGE" Färgerna är ett måste!
image35

Sån kommer min trädgård ser ut...
image34


TACK FÖR ALLA DRÖMBILDER FRÅN AMARI SPA I THAILAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0