En LÅNG resa... (som en saga)

image1image2Det var en gång...hmmm...länge sedan, snart 19 år när jag flyttade från mitt hemland till Sverige.

Jag träffade en undebar man sen 1987 och gifte oss 1989 och sommaren samma år kom jag hit.

En konstig känslor som blandade i mitt hjärta. När jag lämnade min familj och alla mina vänner. Många frågor ??? många men och många funderingar.

Jag kände inombords en besvikelse att jag lämnade mitt land och hela tjocka släkten. Men hallååååå...kärleken är för stark. "I follow my instict" och är inte besviken en enda sekund. Gubbe min är så fantastisk och han är allt!

Men, för att förlänga min saga måste jag tyvärr sluta här och fortsätta några steg i taget. Hoppas Ni stannar kvar och häng med min resa från det gamla jag och den nuvarande jag.

Många härliga minnen som jag hoppas att jag bidrar till Er.

Några bilder kommer snart med.

Kramisar,
//chie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0