Torsdags Tema: KAKFAT i alla form

Week-end är i luften. Familj & vänner kom till att besöka oss.
De är bara angelägna om att se gamla hus som vi köpte och flyttade i 3 veckor sedan. Hittills allting gick bra med flyttningen.

Även vädret var med oss denna dag. Många vänner kom även om vi inte be om hjälp.  Känns lättnad att dem tycker om oss och även känns att min familj är verkligen en godhjärtad familj.

Ja, det är i vår kultur att vi älskar att träffa våra familjer och vänner att samla även om ingen fest. Verkligen! På lördag, de kommer att besöka oss som sagt.

Med människor runt omkring mig gör att mitt adrenalin kick blir så hög ! LOVE it. Jag måste förbereda en del tårtor för sommaren kaffepaus hemma.

Jag älskar kakor och bakelser och vacker tårtfat, så mina damer... titta!

Week-end is on the air. Family & friends were coming to our place to visit us.
They're just   eager to see the old house we bought and moved in 3 weeks ago. So far the moving of all the furniture & stuffs went so well.


Even the weather joined us this day. Lots of friends came even though we didn't ask for help. Sometimes, thinking of that,  make me think that "I guess my family is good family & good hearted", though 

Yes, it's in our culture that we love to meet family & friends to gather together though no celebration. Indeed! On Saturday, they're coming to visit us.


Having people around me makes my adrenalin kick as sky high! Love it. I have to prepare some sweets for the summer coffee break at home. I love cakes & pastries and beautiful cake platters, so ladies...check it OUT!


Photos courtesy Pleasing Pentry

More cakes & pastries




Photo courtesy Cake Rose

HOPE EVERYBODY ENJOY THE SUMMER...CHEERS & CHILL OUT!!!



 

Kommentarer
Postat av: synne

Så där ja....

Vikten upp med minst 10 kg bara genom att läsa vad skrivit.....och se på bilderna.....

Kramen vännen.

Synne :D

2008-06-27 @ 07:54:59
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: CHIE

Re: synne



He he...jag som tjatar att banta några kilo! Just nu är jag lite sötsugen, så s...et jag i, denna gång!



Kram på en skön helg,

//chie

2008-06-27 @ 11:52:46
URL: http://richiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0