Helgen's dröm: en skön plats någonstans i världen

Var ska Ni nu när helgen är här? Jag har verkligen drömt om att bara ta det lugnt i helgen. Ska göra fotspa och en thaimassage. Jo, en kompis till gubbe min har en fru från Burma och hon är massös. Dem kommer hem till oss och min familj kommer att få en härlig kroppmassage. Den som fattas är atmosfären dvs en lugn plats som i bilden nedan:

Where are you thinking you're going this w/end ladies & gentlemen? I'm really dreaming of just to take a break and relax. I will have a foot spa and a thai body massage, as my hubby's friend is married to a Burmese lady who is a masseuse. They're coming for a visit at our place, so my family will get a wonderful massage. Well, ready for work next week. The only thing I miss is the atmosphere, I mean... the solemn surroundings like the pix below:


This is a restaurant in Samui w/ it's wonderful hotel & spa.
"
Dining on the Rocks" is located at the northern mainland of northern Samui

It consists of 60 or so detach villas w/ private pools.
The view is totally stunning - 270 degrees of the surrounding islands and Gulf of Siam.

Hmmm... det är inte fel att drömma stor! När jag drömmer så jag mår faktisk bättre. Det underlättar.

Hmmm... it's not wrong to day-dream, huh? When I dream of something I usually feel better. It make things easier, than going around and be grumpy...

SO HAVE A HAPPY WEEK-END...ENJOY LIFE TO THE FULLEST, LADIES!!! CHEERS!

"roger & out"

Kommentarer
Postat av: synne

När åker vi dit?

Jag känner att jag skulle behöva komma bort ett tag.

Bli lite ompysslad och sånt....

Hoppas eran helg blir mysig nu då.

Kramen vännen.

Synne.

2008-07-12 @ 06:26:44
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: pixi

Ohh vad skönt,när kommer hon?så passar jag på att oxå komma o få lite massage..har faktiskt aldrig testat thai! Kram på dej ! =)

2008-07-12 @ 19:04:11
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Chie

Re: Synne



He he... kl. 14.00 är jag på molnen med en skön massage. Det kommer att bli så underbart.



Tack min vän, helgen är verkligen mysig och lugn.



Hoppas din helg och maken är oxå underbar.



kram,

//chie

2008-07-12 @ 22:48:13
URL: http://pikitinianos.blogspot.com/
Postat av: Chie

Re: Pixi



Hur jag önskar att mina favo ladies är bara i närheten där jag bor så kan vi samla varje helg och bara ta det lugnt och pyssla om med en härlig massage och god mat.



Jag väntar på dig! *fniss



många kramar,

//chie

2008-07-12 @ 22:49:51
URL: http://richiesliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0