BRÖLLOPSDAGEN

Igår solen sken och blåsigt men varmt ändå. Den 3/4-89 byte jag och min käre make ringar och sa "I DO"...

19 år efter är vi fortfarande tillsammans och lika kära. Är vi??? *lol--- Ett långt fantastisk år tillsammans.Vi hade inte planerat någon fest eller sån. Vår dotter Lizah går på Lasse Kûhler danskola i Stockholm och hon dansar varje torsdag. Så, vi bestämde oss att träffa i stan och åt middag tillsammans.

En underbar kväll med mina kära. Jag fick fina tulpaner som min älskling blommor och han fick en flaska vin "Amarone", lite dyrt men han är värd det.

Vi får väl se vad ska vi göra i helgen, kanske öppna flaskan och skåla att vi må ha mera lyckliga År tillsammans!

Kul att se gamla minnen §:-) waaahhh--->
image138
                                                              Amarone bredvid mina vinegär
image137
En av mina älskling blommor i en gigantisk cognac glas...
image136

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Grattis på bröllopsdagen i efterskott! Såg att du kikat in på min blogg, så jag tittar in hos dig också. Det är alltid roligt när man hittar nya bloggar att läsa.

Ser att du kommer från Filippinerna, en av mina bästa vänner i högstadiet/gymnasiet kommer därifrån men tyvärr har vi nästan tappat kontakten nu eftersom hon flyttat till Stockholm och jag själv bor i Dalarna.

Hoppas du får en bra helg!

//Anna

2008-04-05 @ 13:50:04
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Chie Nicolaisen

Tack att du kom förbi!

Verkligen kul att tittar in hos ngn och byter ideér, eller hur?

Synd att Ni tappade kontakten. Min svåger är gift med en dam från Älvdalen och numera bor i Orsa.

Hoppas du kommer och tittar in igen...och jag med hos dig.

Kram för en underbar helg,
//chie
http://pikitinianos.blogspot.com

2008-04-05 @ 16:06:34
URL: http://richiesliv.blogg.se
Postat av: Nygammalt

Hej!
Har försökt skriva till dig några ggr men det har inte gått! =(
Tack snälla för att du tänkte på mig med din utmaning. Tyvärr känner jag att jag varken har tid eller lust till det nu. Känner att jag kämpar med att hinna med min blogg. Hoppas att det är ok ändå.

Grattis på bröllopsdagen!

Kram.

2008-04-05 @ 17:03:51
URL: http://nygammalt.blogspot.com/
Postat av: Chie Nicolaisen

Hejsan,

Inga problem alls! Man gör saker när man tycker är det är kul annars blev det tvång.

2008-04-05 @ 18:16:29
URL: http://richiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0